Ο Γιώργος Στριγάρης έκανε τα πρώτα βήματά του στον προγραμματισμό το 1982. Σπούδασε διαφήμιση στη σχολή του επικοινωνιολόγου Θανάση Παπαμιχαήλ το 1990 και συνέχισε την επιμόρφωσή του στο marketing και στην επικοινωνία σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.
Η επαγγελματική του πορεία ξεκίνησε, επίσης, το 1990 στο τμήμα διαφήμισης των εκδόσεων του Γιώργου Μπαρμπερόπουλου, στα εμβληματικά, εκείνη την εποχή, περιοδικά της διαφήμισης, της επικοινωνίας και του marketing: "Σύγχρονη Διαφήμιση", "Marketing Age" και "Marketing Report".
Στη συνέχεια εργάστηκε στον τομέα της διαφήμισης και χειρίστηκε λογαριασμούς επιχειρήσεων σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο και τηλεόραση από τη θέση του account executive.
Το 1994 δημιούργησε το δικό του γραφείο επικοινωνίας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας, μέσω του database marketing, προσφέροντας έναν στοχευμένο κύκλο υπηρεσιών, με ψηφιακό προσανατολισμό.
Το 1994 δημιούργησε το δικό του γραφείο επικοινωνίας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας, μέσω του database marketing, προσφέροντας έναν στοχευμένο κύκλο υπηρεσιών, με ψηφιακό προσανατολισμό.
Παράλληλα, το 1996 σχεδίασε και εργάστηκε για την ανάπτυξη μίας πιλοτικής ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία είχε ως στόχο να μεταφέρει τη γνώση και την εμπειρία από την "κλασσική" διαφήμιση, στις νέες προοπτικές, που διαφαινόταν ότι δημιουργούσε το πρωτοεμφανιζόμενο internet.
Από το 1998 και μετά ξεκίνησε τη λειτουργία του Internet Studio (ως ad hoc agency) που αφορούσε στην παροχή υπηρεσιών web hosting, κατασκευής ιστοσελίδων, ψηφιακών μέσων προώθησης και επικοινωνίας, παραγωγής ενημερωτικού περιεχομένου και διαφήμισης.
To 1999 δημιούργησε ένα από τα πρώτα online περιοδικά, με πολυμεσικό περιεχόμενο. Ήταν ένα ψηφιακό project το οποίο χαρακτηρίστηκε ως απόλυτα πρωτοποριακό για την εποχή του, καθώς αξιοποίησε τις τότε τεχνολογίες για την μετάδοση εικόνας και ήχου σε πραγματικό χρόνο και on demand. Παρείχε web tv, πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία webinars, ηχητικές συνεντεύξεις και πολλά ακόμη, σε μία εποχή που δεν υπήρχαν το youtube και οι άλλες ψηφιακές πλατφόρμες περιεχομένου.
Το Internet Studio λειτουργεί στην σημερινή του μορφή από το 2003 και συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία μέχρι σήμερα.
To 1999 δημιούργησε ένα από τα πρώτα online περιοδικά, με πολυμεσικό περιεχόμενο. Ήταν ένα ψηφιακό project το οποίο χαρακτηρίστηκε ως απόλυτα πρωτοποριακό για την εποχή του, καθώς αξιοποίησε τις τότε τεχνολογίες για την μετάδοση εικόνας και ήχου σε πραγματικό χρόνο και on demand. Παρείχε web tv, πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία webinars, ηχητικές συνεντεύξεις και πολλά ακόμη, σε μία εποχή που δεν υπήρχαν το youtube και οι άλλες ψηφιακές πλατφόρμες περιεχομένου.
Το Internet Studio λειτουργεί στην σημερινή του μορφή από το 2003 και συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία μέχρι σήμερα.
Το 2007 δημιούργησε το Aegina Portal, ένα πρωτοπόρο και πρότυπο διαδικτυακό, τοπικό μέσο ενημέρωσης, εφαρμόζοντας την εμπειρία που είχε αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια στην επικοινωνία, στη διαφήμιση, στον προγραμματισμό και στο διαδίκτυο.
Το Aegina Portal λειτουργεί από τότε αδιάλειπτα. Φέρνοντας τεράστιες αλλαγές στην επικοινωνία και δημιουργώντας νέους δρόμους, άλλαξε ριζικά τον τρόπο ενημέρωσης των πολιτών της Αίγινας. Η δομή του και η ανάπτυξη του πρωτογενούς περιεχομένου του, λειτουργεί ως σημείο αναφοράς, εμπνέοντας, μέχρι σήμερα, αντίστοιχες ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Το Aegina Portal λειτουργεί από τότε αδιάλειπτα. Φέρνοντας τεράστιες αλλαγές στην επικοινωνία και δημιουργώντας νέους δρόμους, άλλαξε ριζικά τον τρόπο ενημέρωσης των πολιτών της Αίγινας. Η δομή του και η ανάπτυξη του πρωτογενούς περιεχομένου του, λειτουργεί ως σημείο αναφοράς, εμπνέοντας, μέχρι σήμερα, αντίστοιχες ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Ο αγαπημένος του ήρωας παραμένει (μετά από πολλές δεκαετίες) ο David Ogilvy.