Κατασκευή ιστοσελίδων
Συνεργαζόμαστε μαζί σας για να δημιουργήσουμε μία εντυπωσιακή
και αποτελεσματική ιστοσελίδα, που έχει σχεδιαστεί εξειδικευμένα
για να παρέχει ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα
για την επιχείρησή σας.
και αποτελεσματική ιστοσελίδα, που έχει σχεδιαστεί εξειδικευμένα
για να παρέχει ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα
για την επιχείρησή σας.
Basic
- Ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις
- 5 optimized σελίδες περιεχομένου
- Φιλικό στις μηχανές αναζήτησης
- Photo Gallery
- Σελίδα επικοινωνίας
- OpenStreetMap
- Εγγύηση καλής λειτουργίας
- Σύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Κατασκευασμένο με Joomla
Advanced
- Ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις
- 20 optimized σελίδες περιεχομένου
- Φιλικό στις μηχανές αναζήτησης
- Photo & Video Gallery
- Σελίδα επικοινωνίας
- OpenStreetMap
- Εγγύηση καλής λειτουργίας
- Σύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Κατασκευασμένο με Joomla
Eshop Deluxe
- Φιλικό στις μηχανές αναζήτησης
- Photo & Video Gallery
- Σελίδα επικοινωνίας
- OpenStreetMap
- Εγγύηση καλής λειτουργίας
- Σύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Κατασκευασμένο WooCommerce ή Virtuemart (δεν περιλαμβάνεται η φωτογράφιση των προϊόντων)
Η διαδικασία της κατασκευής μίας ιστοσελίδας
Στις σημερινές συνθήκες του έντονου επιχειρηματικού ανταγωνισμού η ιστοσελίδα μίας επιχείρησης, είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει θετικότατα τόσο στην επικοινωνία με τους πελάτες ή τους προμηθευτές της, όσο και στην αύξηση των πωλήσεων.
Το πως θα "λειτουργήσει" σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες της επιχείρησης, κατά συνέπεια πρέπει να υπάρχουν κάποιοι στόχοι πριν την κατασκευή του. Αυτοί είναι που οδηγούν στις σωστές σχεδιαστικές επιλογές.
Για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας χρειάζονται τρία απλά πράγματα: Το domain name, το όνομα χώρου δηλαδή. Είναι του τύπου onoma.gr ή onoma.com κτλ όπου φυσικά στη λέξη "onoma" αντιστοιχεί ο τίτλος της επιχείρησης σας.
Τις περισσότερες φορές και εφόσον αναφερόμαστε σε ελληνικές επιχειρήσεις το όνομα χώρου έχει κατάληξη .gr
Το δεύτερο στοιχείο είναι η ύπαρξη ενός server, ενός υπολογιστικού συστήματος δηλαδή που είναι ικανό να αντεπεξέλθει στις συγκεκριμένες απαιτήσεις της ιστοσελίδας. Καθώς θα ήταν αδιανόητο μία μικρή επιχείρηση να πρέπει να αγοράσει έναν server για να φιλοξενήσει την ιστοσελίδα της, στην αγορά έχουν αναπτυχθεί τα λεγόμενα "πακέτα φιλοξενίας".
Αυτά αφορούν την ετήσια ενοικίαση ενός μέρους του server ώστε από εκεί να παρουσιάζεται η ιστοσελίδα. Το Internet Studio διαθέτει μερικά από τα καλύτερα πακέτα φιλοξενίας στην ελληνική αγορά.
Για το τέλος αφήσαμε το σχεδιαστικό κομμάτι. Αυτό αφορά τον ειδικό σχεδιασμό των ιστοσελίδων με κείμενα, φωτογραφίες, γραφικά ή ακόμη και videos, με τέτοιο τρόπο ώστε αφενός να εξυπηρετούν την εύκολη περιήγηση του επισκέπτη στην ιστοσελίδα και αφετέρου να αντιπροσωπεύουν το "περιεχόμενο" ή την εικόνα της επιχείρησης.
Το πως θα "λειτουργήσει" σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες της επιχείρησης, κατά συνέπεια πρέπει να υπάρχουν κάποιοι στόχοι πριν την κατασκευή του. Αυτοί είναι που οδηγούν στις σωστές σχεδιαστικές επιλογές.
Για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας χρειάζονται τρία απλά πράγματα: Το domain name, το όνομα χώρου δηλαδή. Είναι του τύπου onoma.gr ή onoma.com κτλ όπου φυσικά στη λέξη "onoma" αντιστοιχεί ο τίτλος της επιχείρησης σας.
Τις περισσότερες φορές και εφόσον αναφερόμαστε σε ελληνικές επιχειρήσεις το όνομα χώρου έχει κατάληξη .gr
Το δεύτερο στοιχείο είναι η ύπαρξη ενός server, ενός υπολογιστικού συστήματος δηλαδή που είναι ικανό να αντεπεξέλθει στις συγκεκριμένες απαιτήσεις της ιστοσελίδας. Καθώς θα ήταν αδιανόητο μία μικρή επιχείρηση να πρέπει να αγοράσει έναν server για να φιλοξενήσει την ιστοσελίδα της, στην αγορά έχουν αναπτυχθεί τα λεγόμενα "πακέτα φιλοξενίας".
Αυτά αφορούν την ετήσια ενοικίαση ενός μέρους του server ώστε από εκεί να παρουσιάζεται η ιστοσελίδα. Το Internet Studio διαθέτει μερικά από τα καλύτερα πακέτα φιλοξενίας στην ελληνική αγορά.
Για το τέλος αφήσαμε το σχεδιαστικό κομμάτι. Αυτό αφορά τον ειδικό σχεδιασμό των ιστοσελίδων με κείμενα, φωτογραφίες, γραφικά ή ακόμη και videos, με τέτοιο τρόπο ώστε αφενός να εξυπηρετούν την εύκολη περιήγηση του επισκέπτη στην ιστοσελίδα και αφετέρου να αντιπροσωπεύουν το "περιεχόμενο" ή την εικόνα της επιχείρησης.